top of page

uitgelicht project V

BEJO ZADEN
campagne duurzame inzetbaarheid

Duurzame inzetbaarheid, weet jij wat deze term betekent?

Met deze campagne gaan we leidinggevenden en medewerkers informeren over hoe duurzame inzetbaarheid structureel onderdeel gaat uitmaken van de (HR) organisatie binnen Bejo. Wat gaat DI voor hen en hun medewerkers betekenen? Op die vraag komt een antwoord.  

 

Daarom gaan we duurzame inzetbaarheid binnen Bejo vertalen naar:‘100 % talent, 100% inzetbaar, 100% vitaal en 100% gemotiveerd’. Met als resultaat 100% rendement, dat is het streven.

De aftrap begon met een bijeenkomst waarin DI expert Aukje Nauta een inspirerende presentatie aan de leidinggevenden gaf ondersteund door CEO John-Pieter Schippers. Als afsluiter kregen alle aanwezigen het inspirerende 100% talent magazine.

 

Voor deze campagne en kick-off hebben we, (odingrafischontwerp & sheknowshow) het concept, ontwerp, fotografie en tekst mogen verzorgen. Magazine, posters, roll up banners, flyers, infographics, magneetvellen en de levensgrote 100% freesletters. De komende maanden gaan we diverse uitingen inzetten om duurzame inzetbaarheid onder de aandacht te brengen. Stay tuned...

posters Bejo zaden.jpg
Bejo infographic.jpg
Bejo Duurzame inzetbaarheid magazine.jpg
Bejo roll up banners.jpg
Bejo magazine.jpg
Bejo duurzame inzetbaarheid freesletters
Bejo_kickoff duurzame inzetbaarheid
Bejo Duurzame inzetbaarheid_pen.jpg
Bejo_kickoff duurzame inzetbaarheid
Bejo Duurzame inzetbaarheid_8.jpg
Bejo Duurzame inzetbaarheid_10.jpg
Bejo Duurzame inzetbaarheid_11.jpg
Bejo Duurzame inzetbaarheid_9.jpg
bottom of page